haha jaaa


ikväll & inatt är facking schweeeet
chillat som en sköldpadda och druckit törstsläckande alkoholhaltiga drycker
glad och aggresiv intog jag dansgolvet inte bara 1 ellr 2 ellr 3 gånger
utan typ, 3484539384 gånger
bästa var nästsista gången och sista gången
jag vart svettigare än min brors strumpor efter en sommardag i sandaler och sockar
hahahaha
calle och plankton, bästa sköldisarna, inget mer att tillägga
jag älskar livet när jag är ung, full, dum och glad
malin jag och elin talade filosofiskt om hur underbart livet är på vägen hem
efter att vi käkat mcd såklart
sen tog malin kort på mig när jag kissade, fint
nu ligger elin i sängen och jag vill ha tacos, tkr vi ska äta dte nu
sen ska jag sova, hon med antagligen, det hoppas jag för vi är ju trötta faktist
ajö ajö
trevlig vecka hittills, inte ett dugg deprimerande
inga förhoppningar är det bästa som finns

gooonaaatttt

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0