hejsan hoppsan


i gallopsan alla barnen säger hoppsan

jag har haft 2 supermysiga dagar med världens bästa maria
linköping igår, och stan och film mys och mat idag
tacktacktacktack, gör mig glad lilla gumman!
superglad att vi hänger igen!

svettighand på immigt bilfönster
AJSBÖÖÖRG



fint.

hursom har jag ännu inte skrivit min jävla idrottsrapport.
men ska nog sova nu endå, om jag kan.
imorn ska jag be mamma om pengar till nödvändigheter
och fråga om jag kan låna till sthlm på fredag kanske.
det vore fett kuuuuul, har ju ännu inte träffat laura, BUT I MUST
och must är gott, mhm. drack det hos maria, GOTT
och på lördag ska vi hem till perni i sya. ska bli mysigt.
måste fixa nått till emelie med bara. mhm. hmmmmm
wellawellawella, wej.
och skriva klart svenskan till torsdag.
och rita rester nåndag med, ööörgh.
kanske ta hem gråskaleskiten, or not. orka

ska bli så jävla skönt med lov

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0