jag dricker smultronblomssaft


på fredag ska jag till sthlm med malin och laura
imorn ska jag undvika att bli frågad om svenskan, på svenskan
på lördag ska jag spendera ett dygn hemma hos pernilla
på söndag ska jag vara död alternativt något annat, kom med förslag
på måndag vet jag inte vad jag ska göra men något hoppas jag
på tisdag får jag kanske lön, då ska jag köpa kläder, igen
på onsdag vet jag inte, kanske dör och återuppstår den 25e, blir nya frälsaren liksom
på torsdag vill jag gå ut och bli dräggfull och dansa galet
på fredagen vill jag göra något roligt, kom med förslag
på lördagen likaså, förslag där med
på söndagen ska jag vara död och vila, mitt budord
på måndagen veeeeet int
tisdag, ???
onsdag ut och dansa rumpa för att fira att det här skitåret är över
resten av tiden får tiden utvisa

nu är min bror klar på toan så nu ska jag färga ögonbrynochfransar

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0