tolka det här då din jävla idiot, hur kul är det att hela tiden få höra att man är falsk och ljuger och att man inte verkar bry sig?


du kan ju förfan ta och gräva ner dig ellr nåt, tänk efter själv
hade du viljat ha en kompisrelation med någon
som bettet sig mot dig som du gjort mot mig?
nä skulle inte tro det va.
sluta bete dig så jävla fjantigt
sluta tro att allt handlar om dig
låt mig vara förfan
ofta jag vill vara vän med någon som skriver massa skit till en
anklagar en för en massa, hela tiden tjatar om att man ska sluta vara sur
du kan ju dra åt helvete sj du
klart som fan du inte har nåra vänner om du är sådär mot alla
jobbiga jävla idiot
man får inte ens skriva om en vän på sin egen helvetes jävla blogg
utan att du ska komma och påstå saker
jävla tjuriga jävla aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jag är så jävla arg
även om jag hade känt dig mer sen innan hade jag inte viljat ha kontakt med dig
om det är såhär du beter dig mot alla, jävla pucko.

och jag hatar det här jävla fitthemmet
dom känner mig inte och jag känne rinte dom och jag vill bara härifrån
helvetes jävla fittluder
låt mig vara förfan

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0