Under 2008 har jag hittills


[x] hittat ny musik jag gillar [x] fått nya kompisar
[ ] varit utomlands
[x] varit ledsen
[ ] velat dö
[x] varit glad [x] druckit alkohol
[ ] blivit kär
[x] känt mig sviken [x] känt som att ingen har sett mig
[x] suttit vid datorn mer än innan [x] skrivit en låt [x] känt hat
[x] varit "sjuk" [x] varit sjuk [x] dansat [x] bråkat med mina föräldrar
[x] fått höra att jag är snygg [x] bråkat med en vän
[x] strulat med en främling [x] strulat med en av samma kön
[x] varit så uppjagad att jag begått misstag
[x] gråtit för något som hänt i ditt liv [x] kallat någon hora/slampa
[x] pissat utomhus [x] slagit någon [x] spytt [x] knarkat
[x] sovit i motsatta könets säng [x] hånglat med någon av motsatt kön
[ ] raggat på främlingar (jag raggar inte)
[x] rökt [x] rymt hemifrån [x] bakat [x] sovit utomhus [x] åkt bil med fyllon
[x] varit full [x] saknat någon [x] badat i havet [x] solat utomhus
[x] solat i solarium [x] pratat i telefon i över 2 timmar
[x] fått blommor av någon från motsatta könet [x] gett någon blommor
[ ] sett en död människa


Rolig info va?
vet att alla är jätteglada nu när jag berättat allt det här

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0