15.05

JAG ÄR GLAD
lite iaf, och det är ju alltid något
igår hade jag en av de sämsta dagarna jag haft sen det äntligen blev sommarlov
men nu så äre så att jag tror jag precis fick det som ska komma varje månad
inte för att det nånsin gjort det för mig och det är jag ju bara glad för
och vanligtvis skulle jag bara tycka det var jobbigt nu med
MEN INTE DÅ
Herregud så lättad jag är
iaf lite, vet inte riktigt om jag trodde det var någon fara
ellr jo det gjorde jag ju, jag är ju så jävla osmart
men det verkar ju ha löst sig nu, TACKGOEGU
Aldrig att jag ska vara så oförsiktig igen, aldrig

börjar få kvinnlig värk of doom nu, men jag hyllar den och tillber den för första gången i mitt liv


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0