15.35


Vaknade relativt tidigt
ligger och drar mig som jag alltid gör när jag har tid och inte tid
så nu är klockan redan eftermiddag och ännu en sommarlovsdag kommer glida förbi utan att jag uträttar ett skit

var hos Elin en sväng igår
hennes lilla kisseunge är helmysig
Emma var också där och vi pratade lite och bestämde saker som gör mig lättad
att ta hand om våra vuxenproblem och göra det tillsammans
man drar sig så mkt för att gå dit
så det är bra att Emma också känner att hon måste dit så fort som möjligt

Sen kom Malin också förbi, hon var rolig och utbrast
"IMORGON SKA JAG LEKA MED LOVISA DÅ."
haha
Vi som tjatade på henne jättemkt innan att hon också skulle gå till Elin, fjantmajan

För tillf'ället sitter jag och lyssnar på Soko
verkligen helmysiga låtar hon har uppe på sin myspace
http://www.myspace.com/mysoko  

Nej nu vart jag jättehungrig så jag ska laga mig lite kycklingfilé och potatis
den enda maten som finns att erhålla här hemma hos pappa



.

Kommentarer
Postat av: Nina

kikar in å lämnar några tass avtryck

2008-07-15 @ 16:08:01
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0