å så bra


hittade lappen! tack mig själv
imorn kl 13 ska jag på möte
hoppas jag får lite mer information om lägenhet.
snälla snälla snälla någon låt mig få på hospitalsgatan
snällllllaaa
hageby skulle fan vara svinjobbigt,
även om det skulle vara skönt med eget liksom.

jag blir lite sådär, jaha? inget mer med det ellr?
inatt vart jag lite ledsen
tänkte på hur värdelöst allt hittills har varit
och såklart tänker man den dumma tanken
"är det mig det är fel på?"
men fan. vadfan ska man tänka då.
vrf börjar jag bara tycka om personer som 
i slutändan endå inte bryr sig om mig?
inget av det som nånsin betytt nått för mig
har verkat betydelsefullt för någon annan.
det är ju inte konstigt att man blir så jävla tyst om sånt isf.
tyst överlag
när nått liknande händer igen.
jag blir rädd helt enkelt.
rädd för mig själv och hur mina tankar alltid verkar bli verklighet.
enough with that nu
jag tänker fan inte tro nånting, hoppas nånting ellr ens försöka nånting
ingen idé ens ju. trött på att vara den som alltid försöker osv.
jag har nog med skit innan för att orka bry mig om sån här skit också.

nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för
rita lite paint kanske. har börjat bli en återkommande vana
rätt kul. kanske försöka med nästa skapelse i alma bildserien

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0