atchohoho


sen i torsdags tror jag minsann att jag har nyst över 100 gånger
man brukar ju säga att en orgasm är en 1000 dels orgasm
(hahaha fin felskrivning, nysning menar jag ju såklart)
lucky me

helgen var nice
bacon och sanna är mobbarna 4ever
jag vill helst äta mat utan att bli glodd på men det kunde väl inte undvikas
jag är så charmig när jag äter så får väl stå ut helt enkelt
blev även attackerad av ljussken, trodde jag avled där ett tag & skådade ljuset
visade sig vara fotoblixtar
att man aldrig kan få vara lite ifred från paparazzis azzzååå
mer bilder från helgen kmr väl kanske när sanna tagit arslet ut vagnen



tiger lou var goa, bäst var ju oldiesarna
synd att jag inte hade råd att bli mer påverkad dock
det bör tilläggas att mitt rekord i att tala i telefon hädanefter ligger på runt 2 h
insane
nu är jag förkyld och snorig
och imorse missade jag första lektionen i foto b
rackarns
imorn ska jag gå iaf
oj nu nös jag 2 gånger till, schönt
mitt sår har läkt nu förresten men förut fick jag värsta kli-attacken
rev som en hög katt på mitt ömtåliga skinn
måste lära mig självkontroll

dagen idag spenderades med Maria
hon mötte upp mig vid resecentrum skulle man väl kunna säga
jag fick glada nyheter efter att ha kissat en skvätt
vi firade detta med en ordentlig rundvandring på stan
och lite kycklingkebab oppå dä (sry bacon)

Idag fyller även Emil 20 år banne mig!
imorn ska Lovisa hjälpa mig slå in hans present
måste bara sno lite inslagningspapper från brio, hehe
sen får vi se om det blir till ha lite grattismys onsdagkväll ellr ej

bortsett från en snorig näsa mår jag rätt bra, tror jag
känner mig lite smått kluven, precis som mina hårtoppar
haha idag råkade jag elda upp lite av mitt hår
jag är så duktig
har även plankat på spårvagnen både ner till stan och hem igen

okej, nu är det nog med uppdateringar

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0