fixar och donar


DAGENS KLÄDSEL: Samma som igår, jag är så oinspirerad på sistone



DAGENS ROLIGASTE: Malin och hennes dryga kommentarer
DAGENS LÅT: nån med Arcade fire
DAGENS TRÅKIGASTE: att slösa 13 spänn på spåris pga regn
DAGENS SÖTASTE: Malin
DAGENS FULASTE: haha gubbe på spårvagnen
DAGENS MAT: pomme, som jag ska hämta nuuu
DAGENS KRAM: Magda och Emelie bara för att det var så länge sen
DAGENS PUSS: fick jag en av pernilla? do not recall
DAGENS VÄDER: regn och rusk, men jag var snygg i min luva och halsduk
DAGENS MAN: Jonas, för han är the master of evulness
DAGENS KVINNA: Sanna, för jag ska snart sätta mig på ett tåg hem till henne
DAGENS BÄSTA: Jag sov som en stock inatt, it was awsume
DAGENS SÄMSTA: jag försov mig för jag sov för djupt
DAGENS SAKNAD: Att vara en del av Malin, Magdas och Pernillas vardag

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0