ihhhhihi


jag har varit vaken sen... ömmm... 14 igår! HAH!
hahaha
har druckit för mkt läsk
kunde inte sova
läckte x antal liter på min kudde
smsade massor
läckte ännu mera
gick upp vid halv 5 när pappa gick tilll jobbeeet
har suttit här och lyssnat på the shins och modest mouse sinse theeen



and theeeeen and then and then and then
ellr snarare nu
DUSCHA
jag ska vara snygg idag bara för att jag vill. sådetså
tonade ju faktist både hår och fransar iförrgår
måste ju utnyttja mina resurser så att säga
haha btw, jag har druckit fiskfjäll, blä
IMORN SKA JAG TILL SANNA
ihi
blir ju nervis, jävla bacon
iaf, hej gomorrn det är första gången jag är vaken såhär tidigt påååå typ
vene, öm? alltså vaken, inte bara att jag gått upp för att cykla till skolan
Utan VAKEN
jag är pigg samtidigt som jag är trött
jag vill sova, emn jag ska duscha och göra det bästa av dne här dagen
bara för att jag kan, om jag vill
ska rita rester i trapphuset på lennings
sen ska jag käka lunch med elina
sen ska vi ringa och fixa
sen ska jag ha svenskaprov och äga alla
sen ska jag jobba, blöh på det dock
SEN ska jag till lovisa, ellr? hoppas
ska bli mys
sen ska jag dö

ajö!

.

Kommentarer
Postat av: Linnea

uuh fiskfjäll..

2008-11-13 @ 09:51:39
URL: http://polizei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0