nei


jävla skitdag
jävla skitdag
jävla skitdag

vill ju bara sova
orkar inte
jävla bråk och tjafs och gråt och stök och skäll och trötthet och hela jävla allt
jag är arg och ledsen och trött
och hungrig
det här blir jävligt osammanhängande men det ger jag blanka fan i

den som skulle ge mig en kram i nuläget och säga att allting ordnar sig skulle jag nog klamra mig fast vid och inte vilja släppa förrns jag slutar tänka på all jävla skit, förrns all jävla skit slutar att vara jävla skit

jag vill bara lägga mig ner på en varm gräsmatta och titta på himlen
varför kan jag aldrig få må bra
vrf ska allt jämt bli så jävla facktup att jag bara vill springa därifrån och gömma mig
ut i skogen och skrika tills jag inte har nån röst kvar
och jag lägger mig ner där på mossa och somnar

ellr nåt

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0