allt på samma gång


Jag är otroligt rörig i skallen
det har hänt så mycket på så kort tid att jag inte ens hunnit reflektera över dom
Min morfar kollapsade, så han ligger på sjukhus
och mormor hade tydligen blivit omhändertagen pga att hon är så senil
och placerad på äldreboende i st: Anna
när mamma pratade med henne i telefon kom hon inte ens ihåg vad som hänt morfar
hon var bara glad över att de fått en sån god paj
och sen hade hon sagt att hon nog borde åka hem till Folke
så himla tragiskt
och inte nog med det
mamma hade vart med Pärlan hos vetrinären
hon har tydligen samma njurfel som Asterix hade
fyfan, varför ska allt hända på samma gång för???
och idag var jag på möte med Erik, som han hette
lägenheten jag ska få är tydligen en möblerad
skulle kunna skriva så mycket mera som kunde vart bättre
men det orkar jag inte eftersom det gjorde mig mest besviken
äh, vafan. vill bara ha nånting.
tydligen så kanske jag inte behöver bo där så länge endå
är mer som ett prövo boende, för att jag sen ska kunna få en vanlig lägenhet
och det är ju bra. så jävla synd bara att det förmodligen kommer ligga i hageby
jag hoppas otroligt mycket mera på hospitalsgatan isf

måste hem till mamma snart och fixa
mata pärlan med spruta eftersom hon vägrar äta
dumma katt, du får inte dö
min katt ju, fan
får se om det blir till att hälsa på morfar på sjukhuset imorn
antar det. skäms nästan för att det är så länge sen jag såg dom
men mamma har ju bara sagt till i sista minuten innan de ska dit
stackars mormor

äh. fyfan. äh
ikväll ska jag iaf se på brokeback mountain med malin och siri

jag vet inte vad det är med mig
är fan lite rädd nu, men samtidigt känns det som om jag tittar på utifrån
jag tycker inte om den här känslan som bara växer
det var bättre förut, när jag inte brydde mig så mycket
och när jag inte tog det för givet endå
fan fan fan

du skrämmer mig
bara genom att vara där ibland
samtidigt som du gör mig så jävla glad
bara genom att vara där ibland

nu måste jag kolla spårvagnstider

.

Kommentarer
Postat av: mad

min katt hade också njurfelgrej.

den dog;(

2008-10-17 @ 18:07:06
URL: http://paranoidfalukorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0