Ohyes


Underbar dag med Lovisa i stockholm igår



det enda som blev som ett litet svart moln
på min annars molnfria himmel
var att vi endast hann se 3 låtar av Built to spill
eftersom vi hade bråttom till bussen

jag tröstar mig med att jag absolut SKA se dom nån gång igen



Införhandlande även en del
secondhand tshirt med fint tontryck på topshop



och ett par gula låga tygskor även de secondhand fast på weekday

Lovisa och jag var inne i en liten söt affär
som sålde afrikanska möbler och funktionella pyntgrejjer
Köpte en burk kakao och även 1 meter läderrem
plus 2 fina stenar som vi ska göra armband av

nu orkar jag inte skriva mer om det
ska byta kläder och springa till bussen
ikväll blir det svenska plugg med Elina
kanske med nått gott? onyttiga är vi, vem bryr sig

imorn tänker jag vara passiv på gympan
iochmed hur ont min fot gjorde förra onsdagen

avslutningsvis vill jag tillägga att jag har en finne på läppen
it hurts like hell, hjälp mig någon

HEIDO

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0