1 day to go

jag vet inte
nedräkningen till den frihet jag kmr ha från och med imorn har nog gjort  mig gladare än vad jag kommer vara imorn på själva dagen för det.
kan jag ens förvänta mig ett grattis från mamma?
kmr pappa komma ihåg det överhuvudtaget?
kmr min bror vara en spydig idiot som vanligt?

jag ser fram emot otroligt mkt
samtidigt som jag är trött på förhoppningar och drömmar
de tillfällen jag ser framför mig känns ibland som de inte kommer bli mer än just det
längtansfulla tankar

ingen ångest
inga idioter
bara jag som själv bestämmer helt och hållet

det var fint att prata med elina inatt
jag älskar verkligen henne så jävla mkt
hon förstår mig, på ett sätt som jag bara känt att 2 andra personer gjort förut
när jag pratar med henne säger jag saker som jag inte ens vågat formulera i tankar
men de stämmer så jävla mkt
det är nånting med henne som gör att jag förstår mig själv
med henne är jag mig själv, med henne är jag bara jag
hon är en av 2 som jag vågat släppa in



jag vill bara vara fri på riktigt
innanför och utanför skalet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0