en förmiddag med Elina


Sket i iv valet idag och tog mig till skolsköterskan som tittade på min fot lite. måste snacka med pappa och be honom boka tid på vårdcentralen för hon tror att det kunde vara nåt fel inuti
så kanske måste röntga, haha
jag som dansade galet i fredags även fast det gjorde lite ont efteråt
och i lördags gick jag ju runt skitmkt

ja iaf, i fredags var jättekul
vart perfekt onykter för att må skitbra hela kvällen/natten!
snygg kände jag mig också i mina nya braller, hähä!
Dansade massor med Maria vad jag minns,
måste fan göra om det, skitkul att man sågs!

den nya segmentringen jag köpte var för tight för mitt jävla septum
hatar min näsa
och jag måste antagligen ta om för att något ska sitta snyggt
får helt enkelt byta i läppen ellr nått så länge
måste iaf gå till lucky 7 då


lördag morgon segade jag mig lite
och gick upp cirkus en timme innan jag tog tåget till David
kunde inte köpa biljett i automaten
då jag hade tagit ut alla mina pengar från kortet
så var tvungen att betala kontant på tåget,
120 jävla spänn, aaargh
hade inte mkt kvar efter det alltså.
Gick av tåget och mötta David och Jesper  och sen käkade vi
lite halvbakis som jag var slängde jag i mig maten och vart skitmätt.
Sen gled vi runt lite och kollade målningar och tog det lungt resten av eftermiddagen.
David ska tydligen flytta till göteborg, ojojoj. det var inte väntat
men både roliga och dåliga nyheter
göteborg är ju kanske lite roligare att åka till när man ska hälsa på
men det är ju en aning dyrare också.
men som sagt kommer jag kanske ha mer pengar eftersom jag ska bli badvakt ist. jaja det blir bra. 
ska försöka åka till kholm nästa vecka,
en gång till innan han flyttar iaf.
iaf lördagkvällen var jättetrevlig, vi drack lite öl hemma hos frigge och kollade på braveheart, haha. sen kom mange och jag fick resten av hans vin, score! powpow rakt ner i strupen
vi gled ut och efter lite väntande osv befann vi oss hos en för mig ny compadre till david. där intogs ölöl och dylikt roligt. det var kul och bra och en mycket roligare och bättre upplevelse än vad som hände i augusti. sen tog vi oss hemåt och min fot värkte som attan men det var bara roligt just då. sov till 3 nästa dag, så jävla skönt att bara ligga och dra sig för en gångs skull. chillade resten av eftermiddagen fram tills kl 19 då jag tåg tåget hem till nörrtjöping igenrå. la mig rätt tidigt väl hemma, runt 22 eftersom jag blir trött av att sova för mkt, yepp.
Bästa helgen iaf.

och idag har elina och jag spenderat dagen först på um där jag pratade lite med en dam. de misstog nog elina för min kille, rätt kul. hon fnissade mkt åt det, hihi. sen drog vi till myrorna, där vi hittade mkt nya snygga grejjor!
Elina köpte en jacka, en tröja och en mössa
hon fick dom av mig i försenad födelsedagspresent
och att döma av hennes sprallighet vart hon glad
jag köpte en adidaszippupp
en adidasväska som jag ska ha ööööl i nästa festivalsommar
och ett par jättefräscha blålila shorts
nästa sommar kom till mig nu jag är beredd!
Min nya socialsekreterare, tydligen vid namn erik, ringde mig också
han ville boka ett möta för att träffa mig
så nästa onsdag it is, kl 10 efter gympan.

iaf, sen drog vi och käkade i matsalen
och jag tog tillfället i akt att bära med mig den där portföljen som stått där i evigheter
den är nu minminmin och den är fiiin
asbra dag och nu har jag hål tills 14.35 då vi har svenska och ska kolla på film, hehe
sen ska elina och jag glida snabbt till monki och byta jeans
och senare ska denise ringa mig
och jag skall henne frisera och klippa osv
och senare ikväll ska lovisa ringa
och vi ska boka biljetter till stockholm och built to spill
och jag ska sova över hos henne
och jag saknar henne och det ska bli mysigt

underbar dag, underbar helg, underbart underbart
jag är glad även idag!!!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0