öööh mörkt


gör jag det här med flit?
Att jag inte sover alltså?
fan näe
jag är törstig.
och nu är det 80-talig musik på 3an, kan bli kul
en skojig film, det behöver jag

fina kramdjur
filmen heter tydlihen the toy
well well

Elin gjorde om lite här på bloggen fresten
vene om det funkade med texten men övrigt vart lite finare än förut
tack Elin!

snart kanske jag tillochmed vågar länka den här nånstans
ellr inte
handlar ju inte ens om att någon ska läsa det här
bara att ja ska kunna skriva av mig när jag behöver det
på sätt och vis är det skönt att ingen läser
man vill ju inte att vem som helst ska veta för mkt om en liksom.

det är rätt mkt jag saknar nu
drömde en galen dröm som jag inte kunde dra mig till minnes förrns när jag cyklade mitt i gatan i dårfart till skolan ellr till jobbet ellr vart det var jag var påväg
vart så chockad av minnesbilderna, av drömmen alltså, att jag var tvungen att stanna
vrf drömde jag så liksom?
dumma drömmar

HAHA
jag gjorde ett test



okej funkar det?
ah, iaf, david är söt
ska nog sova snart, kanskeee

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0