lördag


idag var jag i västervik med lovisa
emil och martin var också där, men de bowlade
lovisa och jag gick på shoppingrunda och jag köpte en gul kofta och en basker på H&M
och sen fyndade jag en väska och ett skärp på erikshjälpen för bara 25 kr!
bästa tanterna där. lovisa köpte jättemkt fint för under 100 spänn! yeah!
sen åt vi gott på harrys, fläskytterfilé och klyfter med svampsås
mumma
hösten är påväg nu, känns i vindarna
sorgligt men sant, men samtidigt roligt
har haft en chillad men fin sommar
kanske blir nåra flera varma dagar
men i övrigt är det över för skolan börjar på tisdag
ska bli roligt att få läsa nya ämnen igen, och ha ett vanligt schema
ser jättemycket fram emot projektarbetet
idéer börjar ta form i det där som finns bakom mitt skallben!
ajöajö för nu

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0