sjuk och eländig med på gott humör


japp

nyss köpte jag en leopardbikinibh
score
jisses vad länge jag letat och önskat en sådan
mission accompliced

den här veckan har varit fullt upp
förra också
åhja
orkar inte sammanfatta allt
kan säga att joel är fin och att helgen var trevlig och rolig överlag
bara det att mitt egna sinne jämt ska fördärva allt fint för mig
så jag stänger av mitt sinne lite
funkar pytteytterst mini lite tror jag
äsch

idag fick jag också en symaskin av pappa! jätteglad!
måste bara läsa mig till hur dne funkar haha

det är skönt med lov, men jag har massor jag borde fixa nu
ska göra svenska ikväll och påbörja det andra självporträttet
SKA GÖRA DET
sen ska jag glo på film om jag är duktig och aknske baka en ny kladdis

adieu

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0