det känns ju inte sant, och samtidigt känns det för jävla mkt


i över elva år har hon varit den som alltid funnits där
hur fan i helvetes jävla skit
ska man kunna stå och bestämma att nästa vecka..



jag gråter nästan för mkt för att se vad jag skriver nu
jag älskar dig så otroligt mkt
jag vill inte, och samtidigt vill jag inte att hon ska behöva lida längre
hur fan kan mamma stå och säga att jag får bestämma när
i elva år... den finaste, snällaste och underbaraste vännen
det går för fort
hur fan ska jag ens orka åka dit om inte du finns där längre
den enda jävla orsaken jag haft att vara där
och den enda som hjälpt mig stå ut varenda jävla dag
varje kväll där från att jag var 6 har du sovit brevid mig i sängen

jag kmr aldrig vilja sova där igen utan dig
min allra finaste

jag vill inte ens tänka på hur det kmr kännas om en vecka
vill inte vara med om det här
det känns som någon sliter bort en del av mig, och det gör så jävla ont

.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-22 @ 16:50:10
Postat av: Anna

men fy vad hemskt...det värsta som finns är att förlora djur som man liksom vuxit upp med. det är ju omöjligt att förstå om man inte upplevt en sån förlust själv. jag tänker ofta på hur det kommer bli den dagen mina katter dör eller måste avlivas.

2009-01-22 @ 16:55:07
URL: http://goodnightlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0