irrelevant


NAMN: Sofia Elisabet Anna Gröngöling
FÖDD: när sommarn dör
BOR: knörkköping
SMEKNAMN: sofian, katten, eskimåis
FAMILJ: inte direkt
INTRESSEN: dega, sova, rita strunt, snacka strunt, leka strunt
SKOLA : degeer

SAKNAR NÅGON: tyvärr 
ÅNGRAR NÅGOT: jag ångrar inget
LJUGIT: snarare varit för ärlig 
SVIKIT NÅGON: ja. förlåt
GRÅTIT: får ju fin hy av tårar har jag hört
SKRATTAT: jo, det har jag ju. men det har känts på låtsas
VARIT SJUK: otroligt stort ja där.
VARIT UTOMLANDS: bara utomkroppslig

GRÅTER OFTA: förr skulle jag svarat nej, men nu vet jag inte 
SKRATTAR OFTA: ja det hoppas jag
HUR KÄNNER JUST NU: jag vet inte ärligt talat, det skiftar skitmkt
HUR MÅTT SENASTE TIDEN: inget bra
FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: löjl.

HEMLIGHET/ER FÖR FÖRÄLDRAR: haha ja, antar det
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: jag tror inte på kärlek
BLIR LÄTT FÖRÄLSKAD: ne
ÄR KÄR I KÄRLEKEN : nej, jag avskyr den
TROR PÅ ETT FÖRALLTID: bara med lovisa
ÄR FÖRÄLSKAD JUST NU: jag trodde det ett tag, men jag svarar nej
OM JA, VEM : a hål

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0