jag är stum


jag är chockad
jag är förvånad
jag är så sjukt helvetes jävla himmelskt glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad
jag dansar en segerdans ibland hyllor och böcker
jag råkar le kanske lite för härligt
och glatt och något som kan tolkas som inbjudande mot främlingar
jag sitter och fnissar för mig själv
jag är så jävlajävla gladgladglad
jag har längtat sen jag var så liten så jag inte ens var värd nåt
nu är jag värdig
och nu händer det

på fredag ska vi åka och titta
den 2e februari får jag ett hem

.

Kommentarer
Postat av: hejjje

hur får du eget boende, vem fixar?

2009-01-14 @ 22:15:38
Postat av: Linnéa

åh!

2009-01-14 @ 22:44:57
URL: http://heedthiswarning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0