Schizotypal, där ser man. tydligen är jag även rätt narcisstisk


Many believe that schizotypal personality disorder represents mild schizophrenia.
The disorder is characterized by odd forms of thinking and perceiving,
and individuals with this disorder often seek isolation from others.
They sometimes believe to have extra sensory ability or that unrelated events
relate to them in some important way.
They generally engage in eccentric behavior and have
difficulty concentrating for long periods of time.
Their speech is often over elaborate and difficult to follow.



jahaja. jag har väl alltid tänkt att jag är lite schizo av mig
ovan är en sida av det som är jag, den kåta uttråkade hemmafrun
icke att förglömma sjuk, även i sin buk. men jag har ju halsfluss
knaprar penicillin i 10 dar nu, och nåra extra starka smärtstillande

jävlar vad tiden går snabbt när man har tråkigt
den är redan nästan halv nio
jag borde gå och diska,
så jag iaf har utfört något vettigare idag än att köpa cigg och knulla

.

.

Kommentarer
Postat av: Louise

Du är för snygg !

2009-07-07 @ 17:00:37
URL: http://sjodinlouise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0