inte alltid lätt att ha fötterna på jorden


allt är inte en vandring på moln heller för den delen



ibland går allt inte som man tänkt sig
det är tur att du är en sån person som endå har överseende
men ibland har jag lite för mkt överseende för saker känns det som
det är ett jävla mkt givande, inte så mkt tagande
men det kanske bara är jag som är egoistisk när jag tänker så
jag vill göra allt för dig, göra dig glad, få dig att må bra
det är svårt det här och jag vet inte riktigt alltid vad jag håller på med
och jag vet inte riktigt alltid hur jag ska nå fram till dig när jag inte vet vad jag ska säga

äsch. jag borde plugga. och redigera bilder.
snart är det sommarlov. det blir nog en fin sommar oavsett vad man tar sig för
vill spendera den med dig iaf

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0