the only way out is to sleep and to dream


And the truth's to harsh to comprehend
You just pretend there isn't a problem




Förlåt mig, förlåt oss
Kära älskade sessan
jag är glad för att du slipper smärtan och att du får vila
men det är för din skull

det själviska i mig skriker och gråter för det orättvisa att du inte orkade längre
jag ville skaka om dig så att du vaknade
därav vände jag mig om och gick och ville aldrig mera se igen
hur ska man kunna orka någonting någonsin mer? det är så tungt
och jag känner mig helt värdelös som inte kan rädda eller hjälpa
som inte kunde rädda eller hjälpa..........
tiden läker inte alla sår och de jag har inombords får aldrig tillräckligt med tid ändå

jag saknar dig och jag saknar pärlan

.

Kommentarer
Postat av: Becca

Du är vacker.



Om jag inte minns helt fel tror jag jag kollade på din pojkväns lägenhet för ett tag sen :) jag tror det är han på bilden.. Men svarade inte du i telefonen när jag ringde till honom och skulle se på lägenheten.. hehe då har vi ju pratat i telefon.

2009-11-12 @ 22:23:52
URL: http://beccatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0