9


allt relevant är ordnat och klart och inflyttat
måste se till att få upp besticken från förrådet bara
vi delar för tillfället på en gaffel och kniv.
letar soffor och soffbord... måste åka till IKEA
måste köpa tyg och jobba som en idiot med mitt projekt...
och måste plugga.. massor.
har känt mig seg i kroppen och trött hela veckan
har ju såklart sina kryddiga orsaker! men även annat kanske
robin verkar påväg att bli sjuk, kanske jag med.
MEN. ingen orsak är väl det. tappat motivationen till allting
flytten sög musten ur mig
jag är väl en sån där person som bara kan ha fokus på en sak i taget
för att överhuvudtaget åtstadkomma ett jävla skit
skärpa.. mig..

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0