Onsdagslycka


vaknade inte av klockan imorse, dum jag
robin puffade på mig som vanligt, han är min hjälte
björn är här och hälsar på, så de har hängt ut hela dagen
skolan är igång som aldrig förr och jag är mitt uppe i livet
söker lägenhet, ska på första visningen på fredag, yey
köpte en underbar fåtölj i mörkbrunt trä på erikshjälpen för 75 kr idag
även lite smått och gott, 2 flanellskjortor, 2 tjocka tröjor, 1 vinrödblommig klänning
och 1 blommig tygbit som ska få bli överdelen på klänningen jag ska sy.
skaffade internetbank också, gittan is the greatest
har insett hur mkt de har hjälpt mig med allting
kommer antagligen sakna dem när den tiden väl är inne

ikväll:
sy klart pappas jeansjacka, sedan snacka med han i telefon
laga makaroner och falukorv
svenskaplugg

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0