For well it may hap' that these are they, your happiest days


kul att man är nån sorts home delivery service
kul att man får vara med om man köper med nåt på vägen
kul

dålig dag dålig vecka dålig månad dålig årstid dåligt jävla tillfälle
fan vad jag vill bort ifrån den här staden och det här
jag vill resa jag vill uppleva nåt nytt spännande hisnande magkittlande ovanligt exalterande
allt lunkar på i en jävla takt jag inte klarar av noterna är fel för min del och jag vill skrika
trist grått glåmigt tråkigt vanligt ordinärt oroligt
misslyckat

såhär känner.jag.just.nu.

vad hände med livet tankarna spänningen pirret gladlyntheten

en bubbla sprack
jag vet inte om jag ser klart utan igenom ett grått filter

snälla sluta spräcka mina jävla bubblor

What a shame as she slipped in the rain
the poor dancing girl she won't dance again

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0