vårvår spritter i mina tår och mitt hår


var ute på fläng med maria igårkväll
blev hugo efter om och men som jag inte ens orkar förklara eller fördjupa mig i.
idag skiner solen och jag är trött, som alltid
nyss tagit en dusch och ska käka en pizza med maria och malin när de hör av sig
simba är knäpp ibland, skrapar på garderoberna och mjauar för ingenting
men han är cool också
så skönt med lov
skolan gäckar mitt till synes oberörda sinnelag
allt jag vill är att det ska vara över, och snart är den dagen här, hurra!
det s.k projektrapportsutkastet lär det dröja några dar innan jag tar itu på allvar med





har insett att min tankekraft för ofta går åt till grubbel, än en gång, vad är felet på mig
jag kanske är efterbliven när allt kommer till kritan
stress och krav får mig ju att bli handlingsförlamad
vem pratar man om sånt med egentligen? jag önskar någon kunde ge mig svar på tal
jag klarar ju uppenbarligen inte av ett såkallat vanligt schema
och jag lägger mig ner och stänger av så fort nån nämner något ansträngande
kan jag vara utbränd? är det prognosen jag skulle få? diagnos kanske det heter
men jag ändrar humör och skiftar i kapacitet som ett väderomslag
ena sekunden är jag bekymmersfri och handelskraftig
nästa känner jag mig värdelös och trött på livet
inser ju allt mer och mer att jag borde prata med någon. men det är svårt att be om hjälp
jag har det ju rätt bra nu. jag har alla medel men vet inte hur man gör, även fast jag vet
... det är inte första gången tanken slår mig att det kanske är något kroniskt.
nu orkar jag inte skriva mer
vill hitta nåt munch, får se vad skåpet bjur på

.

Kommentarer
Postat av: m

sv: jag blir så glad när jag får dela min kärlek till pete med någon :D



nu ska jag lägga till dig på bloglovin. woho!

2010-04-17 @ 10:43:20
URL: http://malinlouis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0