hey, got any grapes?


idag har det städats. har tjutit en skvätt också. jag är hyperybrasuper känslig för det mesta nu för tiden
innan robin var jag hard as steel. han gör mig svag. i knän och ögon
åhjadu tjärliek. fin ären

vi pratar väldigt mycket om framtiden nu
snart har vi 1 år tillsammans. i höst vill vi jobba ärsle och om 1 år vara påväg ut i det okända
IN TO THE WILD FÖRFAN
vi vill bada med sköldpaddor. och bo i en van. jag vill sitta på stränder och se solen gå upp och äta frukt
fint åh fint
lägenheten vår är fin just nu. har städat som sagt, jag gillar när det är rent
ibland känner jag mig otroligt mäktig med en trasa och lite skurmedel. att gnugga bort fläckar är något jag är bra på. efter hösten som mest känts som en verklighetsflykt är förhoppningarna på våren enormt härliga. jag ska sluta äta skit också. jag ska bli en fruktis. bananer är ju faktist gott. försöka ta mig till gymmet och springe litte löpe. om snön bara vill blåsa bort. hatar slask som kommer bli av alla den hemska sörjan. hellre de 16- som varit än slask!!!!! ne, skoja. vårvårvår snart. skolan är lätt och god nu. började i måndags men sjuken satte in och jag nyser & snörvlar. musikalen kommer bli awsome. ska bli kul att hoppa runt samtidigt som man skrålar. och har fina kläder. PÅ ÖSTGÖTATEATERN. fett. de rester jag kan tänkas ha, vad vet jag vågar ju inte kolla upp detta, fixas vart efter..... livet är till för att njutas inte för att sitta och ha ångest. ångest slutar nu. i sommar har jag bestämt att det är dags att rensa pappas lägenhet. han får tycka vad han vill, det ÄR dags. ÅH studenti, du efterlängtade. snart är du här med värmen och alkoholhalt i blod. kyss mig

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0