ah


det är kul när folk tror de känner en så väl.
jag gör mig iallafall inga föreställningar om hurvida andra människor har det i dagsläget,
utan att fråga liksom.
och frågar jag inte längre är det för att jag är trött på
att det kanske inte känns som en välkommen fråga.
och det är skrattretande när vissa jämt hittar saker att prata om.
som sagt, redan? känns oerhört tidigt ute.
förstår inte hur vissa orkar lägga vikt vid totalt meningslösa orsaker.
Iallafall då det inte direkt lagts vikt vid dess orsaker tidigare?
som jag sagt till de som faktist frågar mig personligen
varför ska jag fortsätta ägna uppmärksamhet
och tankegångar på nått som jag verkar vara ensam om att bry mig om?
skittråkigt, ja. men det är lite väl sent att komma och påpeka det nu.
för har det gått en så lång tidsperiod som det faktist har,
då känns det inte som att det är en genuin åsikt.

i övrigt så har jag inte tagit mig för att rensa mitt skåp ännu.
funderar på att försöka hinna dit innan 4 nu och göra så.
men vet knappt vad jag har där i. känns meningslöst.
lämnar nog böckerna och tömmer skåpet imorn.
om jag nu är med när vi äter tårta. känns också meningslöst, typ.
gud vad skönt det ska bli på fredag.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0