fitta


kan man säga

men det gör jag ibland bara.
idag var jag i terapi. typ. med lovisa. typ.
inget mer om det nu.
det var ju inte värsta grejen liksom men frigörande på sitt sätt.
however. kan jag känna mig mer utanför eller? nä
studentvecka my ass. jag är ensammast i sverige.
imorn ska vi till trappan men det är ju just nu som jag känner mig ensam.
ska laga mat nu och äta mat och sen popcorn och äta popcorn.
tråkigt att det alltid känns som man blir bortvald bara.
och att jag alltid sitter ensam hemma när det är fint väder, även om det nu är kväll.
så jävla deprimerande, ytterligare.
ska bli så jävla skönt att slippa alla fittor i skolan. för det är vissa
och jag försöker att inte bry mig men fyfan vad du gör mig besviken
aldrig kommer det bli som förr.

det är tråkigt att förlora en vän
men kanske en lättnad att slippa nån som tydligen egentligen inte bryr sig?
hasta la vista baby, ha ett bra liv typ. efter utspringet hörs vi säkerligen aldrig igen

äh

.

Kommentarer
Postat av: ML

har det exakt likadant... och det är så jävla jobbigt. och trist.



(bytt blogg från malinlouis.blogg.se om du var inne på den ibland så du vet vem det är som kommenterar, haha.)

2010-06-06 @ 13:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0