sommartid igen


är på god väg med att få det där ljusare
som man vill att allt ska bli nu. ljusare och varmare toner och väder
den långa vintertiden är över nu. hoppas på fler plusgrader



fast ser bara så ut. i dagsljus. men ändå inte. här är en fin bild på mig och maria
tycker så mycket om den tjejen.


tröjan maria har på bilden är en av de jag sydde till utställningen och gjorde batik på
hon är så snäll och ville köpa den,
hon ville betala hutlöst mycket, men jag är inte hutlös, så priset sänktes.
bra med extra pengar. ska sälja halva min garderob snart.
den är full av saker som är bra men som jag inte vill ha.
nu ska jag göra lite mat och sen iväg och träna.
både springa och simma idag har jag tänkt.
imorgon är det mormors begravning i St:Anna.. vet inte hur jag mår angående det
tycker det känns konstigt och overkligt bara. känner mig ofömögen till att förstå
vet inte vad jag ska säga när mamma gråter i telefonen. vill trösta men hittar inga bra ord
försöka att finnas där för henne imorgon iallafall, och hjälpa henne igenom det här.
fina lilla mormor, du är saknad

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0